#4: Nick Driessen

Met de master Marketing Management op zak, die hij cum laude aan Tilburg University wist te behalen begon Nick zijn professionele carrière als Commercial Management Trainee bij Heineken. Aangestoken door het ‘groene bloed’ maakte hij vervolgens verschillende stappen binnen de organisatie en is hij nu overall verantwoordelijk voor het snelgroeiende merk Rivella.

Het beste advies dat hij ooit kreeg was: ‘Feedback is the breakfast of Champions’. Nick: ‘De honger naar feedback, zowel positief of negatief, is iets wat je helpt in je dagelijkse werk en privéleven. Ik geloof erin dat het goed is om feedback te vragen en te geven. Alleen zo zorg je er voor dat zowel jezelf als de ander een compliment krijgt of juist beter wordt, dag in dag uit.’

Die drang om te willen leren van zijn fouten was ook wat opviel bij Kees van Lede. ‘Nick concentreert zich op de dingen waar hij slecht in is en leert van zijn fouten om vooruit te komen. Hij is een volhouder en doesn’t take no for an answer.’ Van Lede omschrijft Nick als ‘een ambitieus iemand die toegewijd is aan zowel Heineken als het vak.’

Verder naar #5: Emma Verhagen »

Bekijk de Top 100 »


Partners:

logo Shell

Powered by: